Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Sağlıklı Beslenme Önerileri ve Sağlıklı Beslenme Listesi

Sağlıklı beslenme, sadece zayıflamak için değil,  aynı zamanda sağlıklı bir yaşam sürmek için de gereklidir. Sağlıklı beslenme programında hangi yiyecekler tüketilebilir, hangi yiyeceklerin tüketilmesi zararlıdır ya da sağlıklı değildir.

Bugün bu yazıda sizlere bu konu hakkında bilgi vermek isterdik ancak daha önceki bir makalede hatta herkes tarafından önerilen bir makale varken burada bir tekrar yapmayı doğru bulmuyorum. O zaman hemen ne olduğunu öğrenmek için sağlıklı beslenme başlıklı makaleye bakabilirsiniz.

Eğer o kadar vaktim yok diyorsanız hemen sağlıklı beslenme rutini hakkındaki videoyu seyredebilirsiniz.



Sağlıklı beslenme önerileri ile ilgili yukarıda bahsedilen makaleyi okumanız tabi ki sağlıklı beslenme için yeterli değildir. O halde size bir de sağlıklı beslenme listesi ile ilgili makaleyi önerebiliriz. Mutlaka okumalısınız.

En son yayınlar

Sağlıklı kilo almak için ne yapmalıyım?

Kilo almak için en etkili kilo almanın yolları nelerdir ve kilo almak için ne yapmalıyım? Çok mu zayıf birisiniz? Kilo almak için ne yapmalıyız? Uzun süredir kilo almak için denemediğiniz yol kalmadı mı?  O zaman doğru adreste olduğunuzu söylemek yanlış olmaz. Peki neden kilo almak istiyorsunuz? Hiç düşündünüz mü? Daha estetik durmak için mi? Kız arkadaşınız olsun diye mi? Daha hoş ve çekici görünmek için mi? Yoksa çok zayıf olduğunuz için arkadaş dediğiniz kimselerin sizinle dalga geçmesi sebebiyle mi? Bunlardan hangi amacı taşıyor olsanız da dikkat edilmesi gereken en önemli nokta kilo almak değil, sağlıklı kilo almaktır. Belki de kilo almak için en etkili yollardan biri düzenli olarak vücut geliştirme egzersizleri yapmaktır. Burada dikkat edilmesi gereken nokta ise vücut yapınızın buna uygun olması durumudur. Bu kilo almak için ne yapmalıyım yazısını okumadan önce okumanızda yarar olduğunu düşündüğümüz kilo aldıran besinler başlıklı  makaleyi okuyabilirsiniz.

Kilo almanın yolları Bi…

En etkili vücut geliştirme programı

Şimdi sizlere en iyi vücut geliştirme programlarının linklerini veriyorum. Bunları özenle inceledik ve çok etkili olduklarını gördük.

Eğer siz de kas yapmak istiyorsanız sizin için hazırladığımız yani yeni başlayanlar için vücut geliştirme programı rehberinden yararlanabilirsiniz. Başlangıç seviyesi vücut geliştirme programı yaklaşık 2 ay süreyle düzenli olarak uygulandığında istediğiniz vücudunuza kavuşmak için çok önemli bir ilerleme sağlayacaksınız. Vücut geliştirmeye yeni başlayanlar içinvücut geliştirme programı hazırlamak uzmanlık gerektirir. Biz de kalitelibeslenme.com olarak bunun farkındayız ve hayal ettiğiniz vücuda kavuşmanızı istiyoruz. Bu makaledeki programa başlamadan önce vücut geliştirme adaptasyon programı uygulayabilir ve sakatlık riskinizi azaltabilirsiniz. İşte en iyi vücut geliştirme programı ayrıntıları. Bunun için size çok kapsamlı olarak düşünülmüş ve en etkili hareketlerden oluşan bir vücut geliştirme programırehberi hazırladık. Bu program ilk defa vücut gelişt…

Kilo alma yöntemleri | En etkili 10 öneri

Çok mu zayıfsınız, kilo mu almak istiyorsunuz, ancak bir türlü kilo alamıyor musunuz? Dert etmenize inanın gerek yok. En etkili kilo alma yöntemleri ile siz de kısa sürede ve sağlıklı bir şekilde istediğiniz kiloya ve vücuda kavuşabilirsiniz. İşte en etkili kilo alma yolları:
Kaliteli beslenme kurallarına uyarak kilo alabilirsiniz.Sizin için özel olarak ve sizin yapınıza, vücut tipinize ve özel durumlarınıza göre hazırlanmış etkili bir vücut geliştirme programı ile kas yaparak daha sağlıklı kilo alabilirsiniz. Ayrıca vücut geliştirme yapıyorsanız hemen kas geliştirme tv sitesinden hareketlerin videolarını seyredebilirsiniz. Kilo almak istiyorsanız öncelikle herhangi bir sağlık sorununuz olup olmadığının tespit edilmesi kilo alma sürecinde çok önemli bir rol oynamaktadır. Eğer metabolik bir sorun varsa ne kadar yerseniz yiyin kilo almanız mümkün olmayacaktır. Ya da parazit varsa kilo almanız çok zor olabilir ya da emekleriniz, uğraşlarınız boşuna gidecektir. Bu nedenle öncelikle sorunu…

Spor sonrası için çılbır tarifi

Spordan yarım saat sonra yiyeceğiniz çılbır hasar gören kaslarınıza protein yollamak için iyi bir yöntem... ancak çoğu kişi protein tozlarına bir sürü paralar ödüyor. Çılbır, içinde yumurta ve yoğurt bulunması sebebiyle kaliteli bir protein kaynağıdır. Bir de yumurta ve yoğurttaki proteinlerin bileşimi daha güçlü bir etki yapar kaslara. Ayrıca margarin enerji verirken, sirke bağırsakların daha iyi çalışmasını sağlar.
Gerekli malzemeler 2,5 bardak su 1 bardak yoğurt 5 yumurta 1,5 yemek kaşığı sirke 2 yemek kaşığı margarin 1 tutam tuz

Testosteron seviyesini artıran yiyecekler

Testosteron hormonu kas kütlesi inşası için mükemmel bir hormondur.Normal bir testosteron seviyesine sahip olmanın kendini iyi hissetme, enerjiyi artırma, cinsel isteği artırma ve atletik performansı artırma gibi bir sürü faydaları vardır. Ancak bu faydaları gerçekleştirmek için yapay yollara değil doğal yollara ihtiyacınız var. Zira uzmanlar yapay testosteron hormonu kullanımının büyük zararları olduğu konusunda hemfikir gözüküyorlar. Zaten herşeyin yapayı zararlı değil mi? Bu nedenle testosteron seviyenizi doğal yoldan artırmanın yollarını bilmeniz çok önemlidir. Bir öncekiyazımızdatestosteron seviyesini artırmanın bazı yollarından bahsetmiştik. Bu yazımızda testosteron seviyesini artıran doğal yiyeceklerden bahsetmek istiyoruz. Özellikle bor mineralinin testosteron seviyesini artırdığına dair yapılan birçok araştırma var. Bu nedenle öncelikle bor minerali bulunan başlıca besinleri listesini aşağıda oluşturduk.



Badem Bal Fındık Elma Hurma Erik Şeftali

Olmanız gereken kilonuzu hesaplama programı

Kilo Hesapla


Boyunuz cm

Kilonuz kgİdeal Kilonuz kgYaşınızCinsiyetinizBAYANERKEKFark kgKAPAT
.....